mezczyzna w relacji w kato

Mężczyzna w relacji

Za mniej niż miesiąc, w Katowicach, męskie spotkanie dotyczące relacji.

Każdego dnia mamy wiele interakcji – na żywo, online. Każda z nich jest w relacji – bliższej, lub dalszej. Krótszej lub dłuższej.

Czy każda jest jakościowa i czy każda musi taka być? Czy moje relacje są w kontakcie czy są bez?

Czy stawiam granice w relacjach a jeżeli tak, to w jaki sposób?

Przyglądałeś się kiedyś tym tematom? W jakich relacjach jesteś miły, czasem uległy, tzw. miły facet a w jakich jesteś narzucający, zdecydowany? Obserwujesz siebie w różnych relacjach i swoje akcje lub reakcje?

Relacje zewnętrzne są bardzo często odpowiedzią na to, co w nas. To, jakich ludzi przyciągamy i jak reagujemy pokazuje, co mamy w sobie.

Czy wiem, co w sobie noszę? Dlaczego na krzyk lub ciszę reaguję w taki, a nie inny, sposób? Co lubię dla siebie robić? Co sprawia, że czuję się kochany? Czy chcę i potrafię znaleźć czas dla siebie czy jestem ostatni na liście swoich priorytetów? Jak to zrobić w sposób nie budzący agresji?

Mężczyźni często albo zapominają o sobie dbając o innych albo wahadło mają puszczone w drugą stronę i liczy się tylko „JA”. Oczywiście, zakres wahania wahadła jest różny jednak jak znaleźć równowagę między „Ja” a „ONI” w miłości, szacunku i zrozumieniu?

Relacja z rodzicami, dziećmi, partnerem/partnerką, szefem, pracownikami, przyjaciele, znajomi – jak się w tym odnaleźć bez złości, frustracji i poczucia rezygnacji z czegoś?

Zapraszam na spotkanie, podczas którego przyjrzymy się tym i innym pytaniom i poszukamy odpowiedzi.

Widzimy się 1 i 2 kwietnia 2023 roku w „Sercem i łonem” przy ul. Kościuszki 18 w Katowicach, szczegóły wydarzenia w linku:

https://fb.me/e/2sfzNq4d5

Jeżeli uznasz, że warto puścić tę informację w świat, to zrób to proszę.

Dziękuję,

Tymoteusz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Pin It on Pinterest

Witryna Męska Strona Emocji używa popularnych plików Cookies (ciasteczka), aby ułatwić korzystanie z serwisu i lepiej dostosować go do potrzeb użytkowników.